Personal organizing

Samen organiseren, structureren en opruimen van je woning

Door mijn achtergrond als directiesecretaresse/management assistente en officemanager heb ik al vele jaren ervaring opgedaan op het gebied van organiseren, plannen en structureren.

Herken je dat? Chaos in je hoofd én in je huis? Waardoor je niet toe komt aan wat belangrijk voor je is, zoals je gezin, je werk en je vrije tijd. Je hebt het gevoel dat je in alle gebieden tekort schiet en voelt je gestrest.

Waar kinderen zijn, wordt gespeeld en waar gespeeld wordt, wordt rommel gemaakt. Tijdens mijn werk als nanny heb ik al bij vele gezinnen de rust en daarbij de gezelligheid terug in huis gebracht. Bij personal organizing richt ik me op het vergroten van de zelfredzaamheid van de kinderen en/of het gezinssysteem. Het gaat hierbij om het (her)krijgen van de regie in huis als het gaat om het organiseren en uitvoeren van praktische zaken zoals het opbergen van speelgoed of het (her)inrichten van de speel- en/of slaapkamer, de keuken, de woonkamer, de wasruimte, de garage, de zolder of kantoor aan huis.

Wil je meer rust en overzicht in je huis en in je hoofd maar weet je niet waar je moet beginnen of is het gewoon teveel om in je eentje aan te pakken? Ik help je graag om van je huis weer een thuis te maken. Samen zoeken we uit welke spullen kunnen blijven en welke je weg wil doen, waarna ik de bruikbare spullen weer netjes opruim door middel van een opbergsysteem.